Annons:
Etikettövrigt
Läst 261 ggr
Zyperior
2016-01-16 23:12

Kul att många är intresserade =)

Vill först och främst säga välkomna till sajten, både till er som redan blivit medlemmar och ni som blir det efter att jag skrivit detta.

Sajten är ännu inte officiellt lanserad, men jag har skrivit till Staffan och frågat hur man gör för att få den officiell. 

Jag vill ha högt i tak här inne på Humor, men det finns såklart undantag.
Hets mot folkgrupp - inte ok.
Personangrepp - inte ok
För extremt på något sätt - inte ok (dock en bedömningsfråga, men borttagning av sådant material innebär inte någon varning eller annan bestraffning, förutsatt att humor varit temat).
Admin/medarbetare har även rätt att ta bort inlägg utan vidare förklaring om de så önskar.
Allt typ av tjafs och bråk i trådarna kommer raderas och samtliga deltagare kommer varnas och/eller stängas av temporärt, oavsett vem som startat det eller vem som sa vad.
Om någon provocerar i trådarna, PMa mig eller någon Medarbetare så tar vi hand om det istället för att ni ska börja tjafsa.
För övrigt så gäller iFokus Skrivregler här, som på alla andra sajter.

Angående Memes så funkar inte vad som helst på grund av Upphovsrättslagen. Därför tillåter jag bara Memes, som kommer från sidor som den här t.ex; https://imgflip.com/memegenerator
Om man postar memes så ska man även hänvisa till den plats man gjort den på. 

Jag återkommer med ett mer officiellt regelverk när jag haft tid att skriva ner ett sådant. Men hoppas ni kan förhålla er till detta så länge.

Fick ju också veta i en tråd här att man tydligen får medalj för att starta trådar här.
Så gå loss på tangenterna nu.
Dock vill jag vara tydlig med att de trådarna såklart ska va på sajtens tema.

Vi har även ett par vakanta platser för Medarbetare, så vänligen hör av er till mig via PM om ni är intresserade.

Återigen, välkomna! Ha så kul!

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Annons:
Emo
2016-01-17 06:43
#1

Önskar dig lycka till med sajten och hoppas vi kan få roligt med den.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Gunlog
2016-01-21 22:34
#2

På tiden att den startas upp igen!! 👍

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Upp till toppen
Annons: